mahsa asdav

به دنبال تجربه ای بی نظیر هستید که خاطرات فراموش نشدنی را برای شما به یادگار بگذارد؟ به جز یک تور به یکی از مقاصد شگفت انگیز مانند چین، تایلند، روسیه، هند، دبی و آنتالیا نگاه نکنید.

یک تور را می توان به عنوان یک سفر یا سفری که برای اهداف تفریحی یا تفریحی انجام می شود توصیف کرد. و با این مقاصد، تجربه‌ای را تضمین می‌کنید که شبیه هیچ‌کس دیگری نیست. بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه که هر کدام ارائه می دهد بیندازیم.

اولین در این لیست چین است، سرزمین سنت های باستانی و شگفتی های مدرن. تور چین ارزان شما را از طریق دیوار بزرگ، شهر ممنوعه، و جنگجویان سفالی، فقط به نام چند مورد می برد. همچنین این فرصت را خواهید داشت که شاهد مناظر خیره کننده باشید و غذاهای اصیل چینی را امتحان کنید. از شهرهای شلوغ گرفته تا روستاهای آرام، قیمت تور چین ترکیبی عالی از فرهنگ، تاریخ و ماجراجویی خواهد بود.

بعدی تایلند است، سرزمین لبخندها. قیمت تور تایلند بدون بازدید از بانکوک، پایتخت پر جنب و جوش کامل نمی شود. بازارهای شلوغ را کاوش کنید، سوار توک توک شوید و از غذاهای خوشمزه خیابانی لذت ببرید. سواحل زیبای پوکت و جذابیت فرهنگی چیانگ مای را از دست ندهید. و برای ماجراجویی نهایی، به یک سافاری فیل بروید یا در جنگل های سرسبز بارانی پیاده روی کنید.
https://arezoosafar.com/thailand/8/all-tour
https://arezoosafar.com/china/27/all-tour
https://arezoosafar.com/china/27/all-tour

No open listings

No followed people

No reviews