برخی از مزایای داشتن Apple ID عبارتند از:

راحتی: هنگام خرید خرید اپل ایدی آماده، می توانید از آن برای دسترسی به تمام خدمات و محصولات اپل با یک حساب کاربری استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود زیرا نیازی به به خاطر سپردن چندین نام کاربری و رمز عبور ندارید.

امنیت: Apple ID از احراز هویت دو مرحله ای برای ایمن نگه داشتن حساب شما استفاده می کند. این بدان معنی است که حتی اگر شخصی رمز عبور شما را بداند، نمی تواند به حساب شما دسترسی داشته باشد مگر اینکه به دستگاه فیزیکی شما نیز دسترسی داشته باشد.

حریم خصوصی: با خرید اپل ایدی انگلیس، می توانید انتخاب کنید که چه مقدار اطلاعات می خواهید با اپل و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که نام و آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارید، یا می توانید انتخاب کنید که این اطلاعات خصوصی بماند.

سهولت استفاده: Apple ID به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد. شما می توانید از خرید اپل ایدی آنلاین خود برای ورود به دستگاه ها و برنامه های خود با یک ضربه استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید از Face ID یا Touch ID برای ورود سریع و ایمن به حساب Apple ID خود استفاده کنید.

Decks

mahsina hasn't published any decks.

Speaker Deck Pro: Add privacy options and schedule the publishing of your decks Upgrade