dfg cvbc

پروفایل های فولادی: آنچه باید بدانید

قیمت روز فولاد ck45 بخش مهمی از هر پروژه ساختمانی هستند. اگرچه این اصطلاح به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، درک انواع مختلف قیمت روز ورق آتشخوار مخزنی موجود و کاربردهای مختلف آنها مهم است. قیمت میلگرد 1.2542 همه کاره، بادوام هستند و به معماران و مهندسان اجازه می دهند تا پروژه های متنوعی را بسازند. با درک انواع قیمت روز میلگرد 1.3343، می توان هنگام برنامه ریزی یک پروژه ساختمانی، انتخاب های آگاهانه تری داشت.

رایج ترین نوع پروفیل فولادی نوع A است که در بسیاری از کاربردهای سازه ای مورد استفاده قرار می گیرد. خرید فولاد 1.2542 نوع A قوی، همه کاره هستند و برای استفاده طولانی مدت و سنگین طراحی شده اند. قیمت تسمه آلیاژی ولداکس(weldox) نوع A را می توان برای همه چیز از دیوارهای نگهدارنده تا خرپاهای سقف استفاده کرد. آنها همچنین معمولاً در ساخت پل استفاده می شوند.

قیمت میلگرد آلیاژی 100CR6 نوع T به دلیل استحکام و دوام معمولاً برای یاتاقان پل استفاده می شوند. این میلگرد 1.2567 به شکلی مناسب مانند حرف "T" هستند و از فولاد مرغوب برای تحمل شرایط آب و هوایی سخت و بارهای سنگین ترافیک ساخته شده اند. پروفیل‌های فولادی نوع T معمولاً برای پل‌ها استفاده می‌شوند، که باید بتوانند حجم عظیمی از ترافیک را تحمل کنند و بتوانند برای دهه‌ها سرپا بمانند.

No open listings

No followed people

No reviews