Member since June 24, 2023

harveyasadi

My Profile
harveyasadi
  • Answered Questions: 0
  • Posts: 0
  • Location:
  • Occupation:



مزیت اصلی استفاده از چسب سرامیک پرسلان و سرامیک این است که یک پیوند قوی و دائمی بین کاشی و بستر ایجاد می کند. این بدان معنی است که کاشی در طول زمان شل نمی شود، همانطور که ممکن است در مورد سایر انواع چسب اتفاق بیفتد.

چسب کاشی و سرامیک همچنین ضد آب است، بنابراین برای استفاده در مناطق مرطوب مانند آشپزخانه و حمام ایده آل است. همچنین در برابر کپک و کپک مقاوم است و برای استفاده در مناطقی که این موجودات رایج هستند، گزینه خوبی است.

چسب کاشی و سرامیک در اکثر فروشگاه های سخت افزار و فروشگاه های لوازم خانگی موجود است. مهم است که دستورالعمل های روی بسته را به دقت دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید.

پس از اعمال چسب، کاشی را می توان در موقعیت قرار داد و سپس در جای خود فشار داد. مهم است که از تراز بودن کاشی و عدم حباب هوا در زیر سطح اطمینان حاصل کنید.

پیوند بین کاشی و بستر بلافاصله شروع به تشکیل می‌شود، اما می‌تواند 24 ساعت طول بکشد تا چسب کاملاً خشک شود. هنگامی که چسب خشک شد، کاشی محکم به زیرلایه می‌چسبد و شل نمی‌شود.

چسب کاشی و سرامیک یک محصول همه کاره است که می تواند برای کاربردهای مختلف استفاده شود. قوی و بادوام است و برای استفاده در مناطقی که در معرض ترافیک یا دمای بالا هستند ایده آل است. همچنین ضد آب است و در برابر کپک و کپک مقاوم است و برای استفاده در مناطق مرطوب یا مرطوب گزینه خوبی است.
Following
User has not yet added friends.
Followers
User does not yet have followers.
My Recent Posts
 
No Posts
 
  1. Forums
  2. » harveyasadi
Copyright © 2024 MadLab, LLC :: Terms of Service :: Privacy Policy :: Page generated in 0.02 seconds on 04/24/2024 at 05:45:45