JustPaste.it

مزایای خرید اپل آیدی

اگر به دنبال خرید اپل آیدی هستید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. برای اولین بار، خرید خرید اپل ایدی عمده به شما امکان دسترسی به Apple App Store را می دهد، جایی که می توانید برنامه ها را برای iPhone، iPad، iPod touch یا Mac خود دانلود و خریداری کنید. علاوه بر این، Apple ID شما می تواند برای خرید از فروشگاه iTunes، iCloud، iMessage و FaceTime استفاده شود. و اگر اشتراک Apple Music دارید، خرید اپل ایدی با ایمیل شما می تواند برای دسترسی به آن نیز استفاده شود.

پس چرا باید اپل آیدی بخریم؟ چند مزیت وجود دارد.

ابتدا با اپل آیدی می توانید دستگاه های اپل خود را در یک مکان مدیریت کنید. اگر بیش از یک دستگاه اپل دارید، می‌توانید از همان Apple ID روی همه آنها استفاده کنید. این امر باعث می‌شود ردیابی دستگاه‌هایتان و مدیریت تنظیماتتان آسان شود.

دوم، اپل ایدی با قیمت همکار دسترسی به اکوسیستم محصولات و خدمات اپل را فراهم می کند. این شامل App Store، iTunes Store، iCloud، iMessage و FaceTime است. با Apple ID، نمی‌توانید به سادگی خرید کنید، اما می‌توانید دستگاه‌های خود را مدیریت کنید، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و به پشتیبانی مشتری دسترسی داشته باشید.

سوم، خرید اپل ایدی تعداد به شما این امکان را می دهد که داده های خود را در دستگاه های خود همگام سازی کنید. اگر iPhone، iPad و iPod touch دارید، می توانید از iCloud برای همگام نگه داشتن اطلاعات خود استفاده کنید. این بدان معناست که مخاطبین، تقویم‌ها، عکس‌ها و سایر داده‌های شما در همه دستگاه‌های شما در دسترس خواهند بود.

چهارم، Apple ID به شما این امکان را می دهد که از ویژگی های اشتراک گذاری خانوادگی اپل استفاده کنید. با اشتراک گذاری خانوادگی، می توانید خریدهای iTunes، iBooks و App Store خود را با حداکثر شش عضو خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید عکس‌ها، تقویم خانوادگی و مکان‌ها را به اشتراک بگذارید.

در نهایت، برای راه اندازی یک دستگاه اپل، یک اپل آیدی لازم است. بدون خرید اپل ایدی ترکیه، نمی توانید دستگاه خود را فعال کنید یا به هیچ یک از ویژگی های ذکر شده در بالا دسترسی پیدا نکنید.

بنابراین اگر به دنبال خرید اپل آیدی هستید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. Apple ID به شما امکان دسترسی به App Store، iTunes Store، iCloud، iMessage و FaceTime را می دهد. با خرید اپل ایدی کانادا، می‌توانید دستگاه‌های خود را نیز مدیریت کنید، داده‌های خود را همگام‌سازی کنید و از اشتراک‌گذاری خانواده استفاده کنید.